18 Aralık 2012 Salı

ÖMÜRLÜK GÖZLÜK RVS


RVS uzun zamandır dikkatimi çeken ve markajımda olan yaratıcı bir gözlük markası.
Örneklerini Nişantaşı'nda gördüğüm, yurtdışında çok daha iyi sunulduğunu düşündüğüm ve kafamda soru işaretleri sebebiyle bir türlü tanışamadığım RVS'yi yazmak bugüne kısmet oldu.
Aslında biraz tanışmak da aynı şekilde..
***

RVS İstanbul'da doğup dünyaya yayılan uluslararası bir marka.
Sahibi Vidal Erkohen, genç, vizyon sahibi ve bu sektörde uzun soluğa sahip olacağını düşündüğüm taze bir isim. RVS serüveni, Rare Vintage Sunglasses ile başlıyor ve  "hayat boyu kalitesinden ödün vermeyecek gözlük" felsefesiyle büyüyor..
Dünya yıldızlarının takması bir yana, markanın yaratıcısı Erkohen, üretim, tanıtım ve pazarlamanın birebir başında. Satış yaptığı mağazaları -tüm dünyada-  tek tek dolaşıyor.
Ve benimle aynı şekilde düşünüyor: Kendi işini kendin yap!
***

Özetle başarı şansla gelmiyor, emek lazım.
RVS'nin Istanbul'da doğması kuşkusuz gurur verici, hepimizin desteklemesi gerekiyor. Özellikle "hadi marka yarat" baskılarıyla neredeyse her gün sıkıştırılan ben, Vidal ile tanışmaktan oldukça mutluluk duydum. Bükülmeyen eli öpebilmek de bir erdem diye düşünüyorum.
Törkiş guru olarak tam destek veriyorum :)
***

Peki RVS, Fashion@EYE'da yerini alır mı? Alır mı alır, bekleyip görmek lazım :)
Ancak daha da önemlisi Vidal Erkohen'in Mart ayında New York'da lansmanını yapacağı yeni markası. Takipteyim.
Merakla bekliyorum.
Başarılı ilk markanın arkasından ikinci marka zordur ancak yeni doğan bebeğin, abisini de ileriye taşıyacağını düşünüyorum...
RVS ve Vidal'i zevkle izliyorum!

Fotoğraflar: RVS, yatzer.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder