4 Nisan 2012 Çarşamba

KITSCHCRAFT 100 KAPAK


Arayan sevgili Duygu Altuğ idi.
Kitschcraft için tasarlanan 100 kapak projesi için bir kapak da gözlük gurusu olarak benden gelir mi sorusuna düşünmeden evet dedim.
Sonrasında ise bayağı düşündüm ve de düşündüm.
Sevgili konu mankenlerimi güzelce boyadım, biraz gerçeklerine benzetmeye çalıştım.
Severek yapmak önemliydi, herkes sevgisini katacaktı.
Ben de uğraştım.
Gözlükleri taktım.
Fotoğrafı çektim.
Yolladım.
***
Dün akşam Kiki'de Kitschcraft 100 Kapak'a özel oldukça özenilmiş bir party ile karşılaştım.
Duygu'nun uğraşlarına değdiği her halinde belli olan party'de çıkarken verilen album kapağı çok güzel düşünülmüş bir detaydı.
Kitchcraft'ın müziğine zaten diyecek laf yok.
Kendilerinin canlı versiyonlarıyla en kısa zamanda aynı çekimi yapma sözü aldım.
Kapağa bir kere daha baktım, iyi ki Duygu beni aramış ve dahil etmiş diyerek mutlu mesut eve döndüm.
***
http://www.kitschcraft.com/

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder