5 Nisan 2012 Perşembe

JOHN LENNON GÖZLÜĞÜ TAZE BİTTİ HARRY POTTER VERSEK?




Bayılıyorum gözlük modellerinin kişilerle adlandırılmasına :)
Bu sene (ülkemize biraz geç gelen bir moda) sokakları bir yuvarlak gözlük merakı sardı. Her köşe başından fırlayan ikoncan ve ikonmanların Wayfarer'larından bıkmış olsak gerek, yuvarlağa takmış durumdayız.
***
Yuvarlak gözlükler tabi ki oldukça nostaljik ve sevimliler ancak her yüze gidecek diye bir kural ne yazık ki yok. Özellikle köşeli yüzlere ve ciddi meslek sahiplerine bu modelleri çok önermiyorum, köşeli yüzlerdeki yuvarlak kontrastı ve ciddi mesleklerdeki ani yumuşama bu modelleri gündem dışı bırakabiliyor
***
"John Lennon gözlüğü var mı?" diye soranlara ise bazen ne diyeceğimi bilemiyorum. Aklıma kuaförüne gidip "Sibel Can" saçı isteyen hanımefendiler geliyor, hafif gülümsüyorum. "Harry Potter ve Zerrin Özer gözlüğü" olsa olur mu demek istiyorum, kelimeler boğazıma takılıyor, susuyorum :D
***
Bir zamanlar 'Bihter gözlüğü'nden çok çekmiş bir guru olarak, modelleri kişileştirmeyelim diyorum ve de renk renk, boy boy yuvarlak güneş gözlüğü isteyenleri Karaköy Fransız Geçiti'ndeki Fashion@EYE Pop-Up Shop'a davet ediyorum.

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder