22 Ocak 2012 Pazar

GÖZLÜĞÜMÜ NEREYE KOYSAM?





Her zaman söylüyorum annem artık bana kendi mağazasından gözlük vermiyor. Devamlı gözlük kaybettiğim için en az benim kendimden nefret ettiğim kadar o da bana kızıyor.
Düşündüm düşündüm, en son icatım eve minik ampullu kablo alıp gözlükleri oraya asmak oldu çünkü evde gözlüklerimi nereye koydum derdinden bir türlü kurtulamadım.
Geriye tek dert kaldı, orada burada gözlük unutmamak.
Bu sorunumun da çaresini en kısa zamanda bulacağım.
***
Gelelim ilk sorunumuza.
Biraz araştırırken gözlük koymak için çok eğlenceli alternatifler buldum.
Fotoğraftaki minik heykelciklerin aslı işlevi gözlüklerinizi takmak, böylece gözlüklerimi nereye koydum derdinden kurtulmak.
Çok fazla alternatifleri var.
Ben çok beğendim, ülkemize de en kısa zamanda getirmeyi planlıyorum, ne dersiniz gelse kullanır mısınız?

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder