3 Ocak 2012 Salı

2012'DE 12'DEN VURMAMIZ DİLEĞİYLE!


Yeni yıla girdik girmesine ama bu Maya paranoyası yüzünden iyi mi yaptık kötü mü yaptık bilemedim.
Özetle bir sene daha geride kaldı, konuşulduğu gibi zaman hızlandı saçlar beyazladı.
2012'den gerçekten 12'den vurmamızı diliyorum!
**
Her yeni yıla girdiğimizde hepimiz (bir daha içmiycem abi tarzı) kararlar alırız ve bir türlü uygulamayız.
En dürüstünden hepimiz bir iç hesaplaşma yaşarız.
Bu yıl benim için öyle başladı.
2011'de yaptıklarımdan çok yapmadıklarıma baktım. Ve de uzun zamandır yazmadığım bloguma.
Bu blog sayesinde yeni dostlar edindim, birçok mecrada hakkımda yazı çıktı, güzel gözlük partyleri yaptım ve çok eğlendim.
Bir ilk yarattım.
Güzel tepkiler aldım.
**
Bazen ara vermek gerekli.
Hayata, ilişkiye, hobilere.
Zorunluluktan çıkarıp zevke dönüştürmek için zamanı.
Benimki de öyle oldu.
Ve bu sefer çok yeni projelerle geri dönüyorum :-)
**
Dönmeden önce 2012'nin ilk iş günü grev yaptım.
Belki biliyorsunuzdur, kendim başlı başına birçok markaya halkla ilişkiler danışmanlığı yapan niş bir şirketim.
Dün kepenkleri indirdim.
Telefonu evde bıraktım.
The Four Seasons Hotel at the Bosphorus'un muhteşem manzarası ve tatlarından sonra Çukurcuma'da tecrübeli eşya bakındım.
Çok iyi geldi, tavsiye ederim.
Bu vesileyle, hepinize tek tek selam eder, gözlüğünüz nasıl olursa olsun sizin havanız 2012'de muhteşem olsun derim
;=)

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder