2 Ağustos 2010 Pazartesi

GÜNÜN NEŞESİ - GÖZLÜK GURUSU GÖZ PÖRTLETTİRİRSE!



Bugün resmen başladı. Yarın gene tatlı bir telaş, Fashion@EYE Showroom'a yeni gözlükseverler gelecek ve de bir çok vintage gözlük "ilk" sahiplerini bulacak. Ben güne mutlu başlayacağım, sizin de aynı şekilde başlamanız için size bu videoyu hatırlatmak istedim, daha önce seyretmeyenler çok eğlenecek :) Altında bir de tarafımdan yazılmış bilge kişi yazısı var ki sormayın!
***
Nereden nereye, 3 sene önce Guinness Dünya Rekorları Türkiye Marka Müdürü'ydüm. 2008 GWR Kitabının lansmanı için dünyada göz yuvarlığını en uzağa çıkarma rekoruna sahip Kim Goodman'la yazıştım ve Kim Türkiye'ye gelmeyi kabul etti. Günler öncesinden alışmak için Kim'in videolarını izledim. Amerika'da her showa çıkmış kendi çapında bir dünya starıydı. Pörtlemesine alışmak uzun zamanımı aldı, onu Türkiye'ye getirmeye çalışmak da...
Beyaz Show'a çıkacağı geceden bir gece önce Kim "gözümün önünde" uçağı kaçırdı (telefonda sabahladım) ve Türkiye'ye gelemedi. Sabahın köründe Beyaz Show' u aradım ama çok geçti, Kim'in Beyaz Show'a çıkacağına dair haber tüm gazetelerdeydi.
Kim bir hafta sonra geldi, onu havaalanında karşıladık. Tatlı bir kadın vardı karşımda, inanın kızamadım. Beraber arabaya bindik, Hürriyet'e giderken yolda pörtletmesini istedim, korkulacak bir durum yoktu, izlediğim videolar işe yaramıştı, korkmadım. Hürriyet'te röportajını yaptık, kısa bir dinlenmeden sonra beraber Beyaz Show'un yolunu tuttuk. Ben ilk önce CNN Türk'te bir canlı yayına çıktım, hemen ardından ise Beyaz Show'daydım. İki arada bir derede, Kim'e rekoru en son ne zaman kırdığını ve rekorunu egale etmek isteyip istemediğini sordum, olabilir dedi. Hemen GWR International'la bağlantıya geçtim, canlı yayında rekor deneyip deneyemeyeceğimizi sordum, ve bana gözlemci olarak rekoru denetleyebiceğim söylendi. Hemen doktor bulduk ve yayına çıktık..
Kim rekoru egale etmeyi bırakın, 12 mm ile yeniden kırdı.. Ben ise sizin de izlediğiniz gibi ne diyeceğimi bilemedim..:))) Bu rekor, Türkiye'de neredeyse tüm ana haber bültenlerinde yayınlandı, hatta Beyaz Show'un adı tüm dünya medyasında yer aldı. Büyük bir PR başarısına imza atmıştım. Bu gerçekten azmimin sonucuydu.
***
Seneler geçti, bugündeyiz. Guinness ile ilgim kalmadı, PR devam.. En sevdiğim işlerin başında bu blogu yazmak ve vintage gözlüklerim geliyor.. O zamanlar hayatta aklıma gelmezdi şu anda yaptıklarımı yapacağım, gözlük gurusu olacağım!! Demek ki hayatı akışına bırakacaksın., bu bir!
Kim Goodman, kafasına kask çarptığı zaman gözleri fırlayınca eminim çok üzülmüştü ama ya bugün? Sizce çok üzgün görünüyor mu? Demek ki gerçekten her "şer" de "hayır" arayacağız bu da iki!
Sanırım çok konuştum, gerektiği yerde susmasını bileceksin, bu da üç :)

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder