29 Ağustos 2010 Pazar

GÖZLÜK GURUSUNUN HAYALİ


Herkesin bir hayali var, benim de.
Sıkı bir eğitimim var, medyada tecrübe ve şu an kendime ait PR şirketi. İnanır mısınız, hobby olarak başladığım vintage gözlük satışından çok büyük keyif alıyorum ve bu keyif beni korkutuyor.
İyi bir hocaydım, medyada güzel iş çıkardım ve PR konusunda da cin fikirli olduğumu düşünüyorum ama gözlük satmak da enteresan bir haz verdi.
Küçükken, çoçuk çerçevelerine babama güneş gözlüğü camı taktırmaktan aldığım zevki yeniden yaşamaya başladığımı anladım, garipti.
Showroom güzel geçti, herkes benim bu işe artık profesyonel olarak başlamam gerektiği konusunda beni telkine başladı.
Kafam karıştı, hala da karışık.
Bir yandan bu kadar medya alan tecrübesi ve de akademik geçmişi bir tarafa atmak var, bir yandan da aslında çok severek yapacağımı bildiğim ve de iyi para kazanacığıma inandığım bir gözlükçü dükkanı açmak. Kaldı ki, gözlükçülük diplomam da var..
Hayalim de...
Türkiye'de satılmayan gözlük markalarının beğendiğim modellerinin, birbirinden muazzam tasarımlı ilk el vintage güneş gözlükleri ve gözlük çerçevelerinin satılacağı, aynı zamanda her ay değişecek bir sergiyi de içeren fotoğraftaki havada bir gözlükçü dükkanı açmak... Bu dükkanda hem gözlükçü, hem iletişim bilimleri uzmanı kimliğim ve gözlükçülük alanındaki babadan gelen tecrübeme dayanarak gözlük seçimi konusunda danışmanlık vereceğim..
Çok kararsızım,, sorgulamaktayım.
Biraz cesaret mi lazım bilmiyorum..
Bir iki dakikanızı ayırıp, yorumlarınızla fikir verirseniz çok sevinirim :))

3 yorum:

  1. abi direk gozluk isine giriosun...mudure filan ihtiyacin olursa da hemen beni aariosun:)

    YanıtlaSil
  2. Sen cok iyi bir yazarmissin da ayni zamanda:)!!!
    Ben dukkanda otururum o sirada okur cizerim:) Araya benim kiyafet obje tasarimlarindan cemalin deri tasarimlarindan da koyariz. herkes senin zevkinden yararlanmali bence. Cemalin tasarimlarindan da..
    Hayirli olsun guru.
    yolu coktan yarilamissin ..

    YanıtlaSil
  3. Şahane olur, Hakan San bayılırız böyle bi yerin olursa......

    YanıtlaSil