14 Ağustos 2010 Cumartesi

BULURSANIZ KAÇIRMAYIN!



Kaç gündür Fashion@EYE Showroom'dan bahsediyorum, napıyım görmemişin showroom'u olmuş :)) Şaka maka, beklediğimizden de fazla ilgi var ve ne yazık ki isim vermediğimden kimler geldi kimler geçti demekle yetiniyorum!
Dünyadaki tek vintage koleksiyoneri ben olmadığımı biliyorsunuz. Her koleksiyoner gibi ben de parça peşinde koşuyorum ve bulup da almadıklarım konusunda yazmayı tercih ediyorum.
Vintage'dan vazgeçmeyen Rihanna, Jean Paul Gaultier'in çok nadir bulunan Eiffel Kulesi modelini takmış ve gördüğünüz gibi muhteşem olmuş (bu arada Rihanna'nın taktığı, burada yazdığım ve bizde de olan Christian Dior Monsenior model kalmadı, ülkemizde de yoğun talep varmış meğersem) .
JPG gözlüğü bulursanız alın derim çünkü inanılmaz bir tasarım. Prensip gereği vintage web sitelerinden gözlük almıyorum, ben alırım diyorsanız, model aşağıdaki sitelerde var:
celebritystylevintagesunglasses.blogspot.com
initialmsunglasses.blogspot.com/

Free Blog

2 yorum:

  1. hmm ilginç :)

    showroom nerde ben hala bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Tünel'de. Tünel House Cafe'ye sırtınızı verip, sağa doğru yürüdüğünüzde sağda Badehane solda Tünel 23 var. Tünel 23'ün olduğu binanın 3. katı.
    0 541 356 92 81.
    2 hafta daha açık, bekleriz, Ctesi dahil 12:00 -20:00 arası.

    YanıtlaSil