14 Temmuz 2010 Çarşamba

SEAN JOHN GÖZLÜKLERİ VE GÖZLÜK 'KURU'SU!








Gerçekten bilmiyordum, cehaletime verin. Evimde oturup bir yandan Comedymax'de Cosby seyrederken, diğer yandan da sokaktan aldığım misafir kedim Behlül ayaklarımı ısırmaya çalışırken, Internet'te aval aval bakındığım bir sitede yakın zamanda oldukça beğendiğim Sean John marka gözlüklerin sahibinin Puff Diddy olduğunu öğreniverdim. Hatta ve de hatta Sean John markasının kıyafetten parfüme kadar bir çok ürünü olduğunu da görünce kendimden utandım, sen ne biçim gözlük gurususun, senden ancak pilav üstü kuru olur dedim.
***
Sean John 1998'de icat edilmiş. Puff Diddy markanın haliyle gönüllü mankenliğini de yapıyor. Gözlük konusunda hoşuma giden taraf, vintage modellerden esinlendiklerinin dürüstçe ifade edilmesi.
Gözlükleri beğendim:
www.seanjohn.com

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder