9 Temmuz 2010 Cuma

FASHION@EYE @ SKYLIFE BUSINESS




Fashion@EYE Vintage Gözlük Koleksiyonu farklı mecralardan ilgi görmeye devam ediyor, bu da beni çok mutlu ediyor. Umarım siz sevgili Fashion@EYE severleri sıkmıyorumdur ama mutluluğumu da sizinle paylaşmak istiyorum.
Türk Hava Yolları Business Class Dergisi SkyLife Business, Temmuz 2010 sayısında, Fashion@EYE koleksiyonuna tam 4 sayfa ayırdı. Tarafımdan vintage gözlükler hakkında yazılmış yazıyı da okuyabileceğiniz SkyLife Business'da Ersoy Alap tarafından çekilen fotoğrafların da büyük ilgi göreceğine inanıyorum.
Vatana millete hayırlı olsun :)

Free Blog

2 yorum:

  1. ben size mail atmıştım hala cevap gelmedi ama:)

    YanıtlaSil
  2. Çok yakında bir haber vereceğim, kusura bakmayın size geri dönemediysem.. Haftaiçi bir mail atmış olacağım..

    YanıtlaSil