2 Mayıs 2010 Pazar

Fashion@EYE'a ARKADAŞ TAKVİYESİ



Kalıplara karşıyım, ucundan bir şekilde gözlüğe değdirdiğim sürece bu blogda içimden her geleni yazabileceğimi düşünüyorum. Dolayısıyla bundan sonra çok ilginç yazılar bulabileceksiniz bu blogda.
****
Fotoğraftakiler sevgili arkadaşlarım, Ayça Koçak ve Umut Elestekin (üst fotoğraftaki az önce bana bizim soyadımız Eleştekin değil diyen saçlarını dağıtan arkadaşımızla yanındaki bayan, Hakan Şan her ikinizi de öper), Ahu ve Sinan Altan koleksiyonun ilk günlerinden beri beni desteklediler. Düzenlediğim satış partylerine arkadaşlarını getirdiler, tanıttılar, sattılar ve satın aldılar. Onlar gibi arkadaşlarım olduğu için mutluyum, fotoğraflarda gördüğünüz gibi onlar da Fashion@EYE gözlükleriyle çok mutlu... Kendilerine teşekkürü bir borç bilirim.
*****
Gözlük gurusu oldum ya, ben de pek bi mutluyum. Fashion@EYE koleksiyonu için gelen enteresan teklifleri değerlendiriyorum. Yakında güzel haberlerim olacak. Ne zaman göreceğiz diye soranlar haklısınız, biraz daha bekleyiniz.
*****
Bu ara biraz sık koleksiyon hakkında yazıyorum, affedin, ancak takdir edersiniz ki, vintage benim ilk göz ağrım... İyi Pazarlar.

Free Blog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder